domingo, 27 de mayo de 2012

Denim Edgy Flowers



Leather jacket: Bershka, denim shirt and clutch: H&M, skirt: Primark, vintage necklaces, random tights, pumps: Asos.

Esta tenida es una propuesta de la blogger y modelo slovena Mancina, la cual se encuentra publicada en la sección Women's Looks de Asos. Decidí ilustrarla porque me fascinó la falda estampada y como esta combinaba con el azul de la camisa de mezclilla. Además me encantaron los collares de perla, le dan el toque final al atuendo.


This outfit is a proposal of slovene blogger and model Mancina and is published in Women's Looks section in Asos. I decided to illustrate it cause I was fascinated by the printed skirt and the way it matched with the denim shirt's blue tone. Besides I loved the pearl necklaces, they give the final touch to the outfit.



3 comentarios:

  1. You have no idea how honored and happy i am right now!!! thank you so much my dear, i LOVE IT! <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Wow I'm so happy you liked it, you really inspired me! Xoxo

      Eliminar
  2. Hi Ioana-Carmen, thank you so much! I will check your blog right away!

    ResponderEliminar

Gracias por tu comentario, me interesa mucho tu opinión. Espero que vuelvas pronto porque siempre estoy actualizando mi blog con nuevas ilustraciones.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...